အခ်စ္ဆိုတာ................

အခ်စ္ဆိုတာဘာလဲဟုအတိအက်အဓိပၸါယ္ေဖာ္ႏိုင္သူေတြကိုကၽြန္မတကယ္ခ်ီးက်ဴးပါသည္။
ကၽြန္မကေတာ့အခ်စ္ဆိုတာကိုအဓိပၸါယ္အတိအက်မသိပါ။
အခ်စ္ဆိုတာပိုင္ဆိုင္ရယူလိုၿခင္းလား။
စြန္ ့လႊတ္ၿခင္းလား။
အခ်စ္ဆိုတာရင္ခုန္တပ္မက္ၿခင္းလား။
စားသံုးၿပီးေသာ္လည္းမ၀သည့္ပ်ားရည္စက္ေတြလား၊
နက္ရွဳိင္းစြာတိုး၀င္ဖို ့ဆဲြေဆာင္သည့္ေမႊးပ်ံေသာအေမွာင္ထုတစ္ခုလား။
ေနပူထဲမွလာေသာသူကိုအရိပ္ထဲမွၾကိဳဆို၍တိုက္ေသာေအးစိမ့္သည့္ေရတစ္ခြက္လား။
အခ်စ္ကိုကၽြန္မခံစားသိၿဖင့္သိေနပါသည္။
အခ်စ္တစ္ခု၏ရည္မွန္းခ်က္သည္လက္ထပ္ၿခင္းဟုေၿပာလွ်င္ကၽြန္မအဲသည္စကားကိုလက္မခံပါ။
လက္ထပ္ၿခင္းသည္အခ်စ္၏သခၤ်ဳိင္းၿဖစ္ခ်င္ၿဖစ္မည္၊သို ့မဟုတ္အခ်စ္၏အဆံုးသတ္ဇာတ္သိမ္း
တစ္ခုၿဖစ္ခ်င္ၿဖစ္မည္။
အခ်စ္၏ခရီးပန္းတိုင္ၿဖစ္ခ်င္ၿဖစ္မည္။
လက္ထပ္ၿခင္းသည္ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ကၽြန္မအတြက္ေတာ့မွဳန္၀ါး၀ါးေ၀းကြာလွသည့္ရုပ္ပံုကား
တစ္ခ်က္ၿဖစ္သည္။
ကၽြန္မစိတ္မ၀င္စားပါ။ကၽြန္မစိတ္၀င္စားေအာင္မဆဲြေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ပါ။
အခ်စ္တြင္တာ၀န္ယူမွဳ၊ဂတိၿပဳမွဳပါသလား။ မပါပါ။
အခ်စ္တြင္အခ်စ္ပဲပါပါသည္။
ဂ်ဴးရဲ့(အခ်စ္ဆိုတာၾကိဳးနဲ ့သီဖို ့မလိုတဲ့ပန္းပြင့္ေလးေတြ)
ကၽြန္မဂ်ဴးရဲ့အခ်စ္အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုမွဳကိုအရမ္းသေဘာက်လို ့ေကာက္ႏုတ္ထားတာပါ။
အခ်စ္ဆိုတာကိုသင္တို ့ေတာ့ဘယ္လိုထင္ၿမင္ၾကလဲမသိဘူး။ကၽြန္မကေတာ့ဂ်ဴးနဲ့တစ္ထပ္တည္းေပါ့။

0 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္: