တရားေတာ္ကိုၾကည္ညိဳရင္..

ဘုရားေဟာထက္ ေဗဒင္ကို ယံုၾကည္သူေတြ၊ နမႏၱာက်မ္းကို ယံုသူေတြက မ်ားပါတယ္။

တစ္ႏွစ္ တစ္ခါ ထုတ္တဲ့ သၾကၤန္စာမွာ ၿဗဟၼာမင္းၾကီးက ဦးေခါင္းၿပတ္ၾကီးကို နတ္သမီးမ်ား

တစ္ေယာက္လက္ တစ္ေယာက္ကမ္းေနတာ ၿမင္တယ္မဟုတ္လား။


မတ္စြာဘုရားက နတ္၊ ၿဗဟၼာတို႔၏ ခႏၶာကိုယ္သည္ ကမၼဇရုပ္ေတြခ်ည္းမို႔ ေသလွ်င္ မီးေတာက္သဖြယ္ ေပ်ာက္ကြယ္တတ္တာလို ့ေဟာတယ္။

ေဗဒင္က ယခုထိေခါင္းၿပတ္ၾကီး မပုတ္ေသးဘူး၊ ၿမန္မာၿပည္က ယံုၾကည္လက္ခံသမွ်ပုတ္မွာ မဟုတ္ဖူး၊ေဗဒင္က ရက္ရာဇာနဲ ့ၿပႆဒါးကို မဓာနထားသကဲြ ့၊ ၿမတ္စြာဘုရားက ကုသိုလ္နဲ ့ အကုသိုလ္ကို ပဓာနထားသကြယ့္၊ ေဗဒင္က မဟာဘုတ္ကို မဓာနထား၍ထူသကဲြ ့၊ ၿမတ္စြာ ဘုရားက သမၸတၱိေလးပါးကို အဓိကထား၍ ထူသကြဲ ့။

ကဲ မဆန္႔က်င္ပါလား။ ၿမတ္စြာဘုရားနဲ႔ ဆန္႔က်င္တာကို ယံုလွ်င္ ဘုရား၊ တရားကို မယံုရာ က်မွာေပါ့။ ၿမတ္စြာဘုရား ေဟာတာ " သေဗၺ ကမၼႆကာသတၱာ၊ ကမၼံ သေတၱ ၀ိဘဇၹတိ"တဲ့။
ကဲ ဘယ္မွာလဲကဲြ႔ နဂါးခံတြင္းက်ရင္ ပ်က္စီးတတ္တယ္လည္းမပါ။ မသာကို စုန္ခ်ရင္ တစ္ ေလာင္းနဲ ့မၿပီးတတ္ဖူးလို ့လည္းမပါ။

အိမ္တိုင္ထူတာ နကၡတ္မေကာင္းရင္ ပ်က္စီးတတ္တယ္လို႔လည္း မပါ၊ မဂၤလာေဆာင္တာ ရက္မေရြး ရလို ့ပ်က္စီး တတ္တယ္လို႔လည္း မပါ။ ဓမၼာ၊ ေသာက၊ အင္း၀၊ ရာဇာက်လို႔ ပ်က္စီးတာလည္းမပါ။ သားဦးစေန မီးလိုေမႊဆိုတာလည္း မပါ။ တနဂၤေႏြ၊ တနလာၤ၊ အဂၤါ ဆိုတာေတြဟာ ပညတ္ သေကၤတေတြပဲ၊ လူကုိ ေကာင္းေအာင္ ဆိုးေအာင္မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး။ ကုသိုလ္ကံသာလွ်င္ ေကာင္းေအာင္လုပ္ႏိုင္၍ အကုသိုလ္ကံ သာ မေကာင္းေအာင္ လုပ္ႏိုင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ အကုသိုလ္ဆိုရင္ ေၿမြဆိုး၊ ကင္းဆိုးကဲ့သို႔ ေၾကာက္လန္႔ၿပီး၊ ကုသိုလ္ကံကို ကုစာၦသယ ပတၱၿမားကဲ့သို႔ သေဘာထားကာ အားကိုးၾကမွ ဓမၼံ သရဏံ ဂစာၦမိ ၿဖစ္မွာ မဟုတ္ လား။

ကခ်င္ၿပည္နယ္၊ နမၼားၿမိဳ ့၊ မဂၤလာရာေမေက်ာင္း ဆရာေတာ္ဦးၫာဏ၏ တရားစစ္တမ္း ေဆြေႏြးခန္းမွွ စာကို ေမတၱာရွင္ဆရာေတာ္က ၿပန္လည္ပို ့ခ်ထားၿခင္းၿဖစ္ပါတယ္။

2 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္:

Anonymous said...

တီခ်ယ္ေရ..ေရွးသံုးကိုလဲ မပယ္နဲ႔ ေစ်းသံုးကိုလည္း မလြယ္နဲ႔လို႔လဲ ရွိေသးတယ္ေလ..ေဗဒင္ကိုယံုပါလုိ႔လဲ ေျပာတာ ဟုတ္ဘူးေနာ္..တပည္႔ကေတာ႔ အဲဒါေတြ သိဘူး..ေလ႔လာရဦးမယ္ :P
အဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဗ်ာ

Admin said...

ဒီေဆာင္းပါးကို ၾကိဳက္ပါတယ္။ ဒီလိုေရးသားခ်က္ေတြကို ဖတ္ရတာတန္ဖိုးရွိပါတယ္။ ဆက္လက္၍ ေထရဝါဒသာသနာေတာ္ သန့္ရွင္းစင္ၾကယ္ေအာင္ ႏိုင္တဲ့ဘက္က ဝုိင္းဝန္းေဆာင္ရြက္ႏိုင္ပါေစလို့ ဆႏၵၿပဳလွ်က္...