အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုပါ

ဒီလိုေလးျဖစ္တတ္ၾကမလားမသိဘူး။ ကၽြန္မႀကံဳမိတာေလးကိုေျပာျပမိတာပါ။
ဒီေန႔အျဖစ္အပ်က္ေလးေပါ့။ အရမ္းလည္းအံ့ၾသမိသြားတယ္။ ကၽြန္မရဲ႔ အြန္လိုင္းေပၚမွာ တစ္ႏွစ္နီးပါးေလာက္ရွိခဲ့တဲ ့ Account ပိုင္ရွင္ကို ဒီေန ့မွ သူက ကၽြန္မကိုChatting လုပ္မိ
ပါသတဲ့့။


သူ ့ကိုသိတာၾကာၿပီလို ့ထင္ခဲ့မိတာ ၊ ခုေတာ့ အလိမ္ခံရတာလား၊ ယံုလြယ္မိတယ္လိို့
ဆိုမလား၊ ႀကံဳဖူးၾကမလားေတာ့မသိဘူး။ အျဖစ္ကဒီလိုပါ။ လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္္ေလာက္က ကၽြန္မရဲ႔အြန္လိုင္းမွာ Invite လာလုပ္တဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ေပါ့။ ရုိးသားပါတယ္။ (ထင္မိတာကိုေျပာတာ) အစိုးရရုံးတစ္ရုံး မွာအလုပ္လုပ္တာပဲ။ ဘယ္ဌာန ဘယ္ေနရာဆိုတာလည္း ကၽြန္မကိုေျပာပါတယ္။ ကၽြန္မနဲ႔အၿမဲ Chatting ေတာ့မလုပ္ျဖစ္ပါဘူး။ ရုံးမွာဆိုေတာ့ သူအားတဲ့အခ်ိန္နဲ႔ ကၽြန္မလိုင္းေပၚတက္တဲ့အခ်ိန္ကလည္း သိပ္ၿပီး မတိုက္ဆိုင္လွပါဘူး။ မိနစ္အနည္းငယ္မွ် အခ်ိန္ေလးသာ Chatျဖစ္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္သူ႔ အေၾကာင္းလည္း အားလံုးေတာ့ မသိပါဘူး။ (မေမးျဖစ္တာပါ) အရမ္းခင္တယ္လို႔လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မက ေနာက္ေနာက္ေျပာင္ေျပာင္ ေျပာတတ္တဲ့အက်င့္ (သူမ်ားကိုေပ်ာ္ေအာင္ပါ) လုပ္တတ္တာမို ့သူက ကၽြန္မ Account ကို သူ႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ သူ႔ညီမ၊ သူ ႀကိဳက္ေနတဲ့ ေကာင္မေလးတို႔ကို မွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္။ ဒါကိုလည္း ကၽြန္မ ေနာက္မွသိရတာပါ။ သူ႔သူူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဆို သူ႔သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ေၾကာင္း မေျပာျပလို႔ ကၽြန္မက မနည္း နည္းလမ္းမ်ဳိးစံုသံုးၿပီး ေမးရတာပါ။ ေနာက္ပိုင္း အဲဒီသူ႔့သူငယ္ခ်င္းဆိုသူနဲ႔ ပိုခင္မိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ခုေတာ့လည္း အဆက္ အသြယ္ျပတ္သြားခဲ့ပါၿပီ္။ အစိုးရ၀န္ထမ္းဆိုေတာ့လည္း နယ္ေျပာင္းရတယ္လို ့သိရပါတယ္။


သူက ကၽြန္မ account ကို အဲလိုေတြေလွ်ာက္ေပးလို႔ ကၽြန္မကေတာင္ တစ္မ်ဳိးလံုးတစ္ေဆြ လံုးကို ေပးလိုက္ပါလားလို ့ေျပာမိပါေသးတယ္။ (အျမင္ကတ္ကတ္နဲ ့ေနာက္တာပါ) ။
သူ႔ညီမဆိုသူ ရဲ႔ accountကိုေတာ့ ကၽြန္မက မိန္းခေလးနာမည္နဲ႔မို႔ ခ်က္ခ်င္းပဲ accept လုပ္ၿပီးေမးၾကည့္လို႔ သူ႔ညီမဆိုတာ သိခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ညီမကလည္း အၿမဲလိုင္းထဲရွိေနသူ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မနဲ႔ Chat ျဖစ္သေလာက္ ကၽြန္မသိခဲ့တာကေတာ့ စက္ရုံတစ္ခုမွာအလုပ္ လုပ္ပါတယ္။ ရန္ကုန္မွာပါပဲ။ သူထမင္းစားတဲ့ အခ်ိန္ေလးဆို လိုင္းထဲ၀င္လာတတ္ပါတယ္။ ကၽြန္မကို ‘အမ၊ အမ’ ဆိုျပီး ကၽြန္မကိုသူ႔အစ္ကို သူငယ္ခ်င္းဆိုၿပီး ေလးေလးစားစားနဲ႔ ျပန္ေျပာပါတယ္။ အဲဒီလိုနဲ႔ မိန္းခေလးခ်င္းဆိုေတာ့ ပိုရင္းႏွီးပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္မကို ေတာ္ေတာ္ ေနာက္တာပဲလို႔ဆိုၿပီး ခင္ဖို႔ေကာင္းတယ္လို့ဆိုကာ သေဘာက်ေနတတ္ပါတယ္။ ကၽြန္မနဲ ့Chat ရင္ ျမန္မာလိုပဲရုိက္ပါတယ္။ သူ႔အစ္ကိုလည္းဒီလိုပါပဲ။ သူ႔ႀကိဳက္တဲ့ ေကာင္မေလးကေတာ့ ကၽြန္မနဲ ့၂ခါလား၊ ၃ခါလားပဲ Chat ျဖစ္တယ္။ ထပ္မေတြ ့ေတာ့ဘူး။


ေျပာခ်င္တာက သူ ့ညီမဆိုသူနဲ ့အေၾကာင္းေပါ့။ ကၽြန္မနဲ ့ေတာ္ေတာ္ေလးသိကၽြမ္းၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ အဲဒီေကာင္မေလးလိုင္းထဲကေပ်ာက္သြားသလို ၊ သူ႔အစ္ကိုဆိုသူကိုလည္း မေတြ႔ရေတာ့ပါဘူး။ ၃လေလာက္နီးပါး ေပ်ာက္သြားၾကၿပီး၊ သူ႔အစ္ကိုဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးက ကၽြန္မကို လိုင္းထဲကေန လွမ္းႏုတ္ဆက္ပါတယ္။ ကၽြန္မကလည္း ဘယ္ေပ်ာက္သြားတာလဲလို ့ ေမးေတာ့ နယ္ေရာက္သြားလို ့ပါတဲ့။ အဲဒီေန ့က ကၽြန္မညီမေတြ နဲ ့Chat ေနတာေၾကာင့္ သူနဲ ့လည္း သိပ္မေျပာျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။ သူ ့သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ သူ႔ညီမေလးကိုေတာ့ ေမးလိုက္ပါေသးတယ္။ သူ႔ညီမကို သူဆူထားလို႔ အြန္လိုင္း မလာေတာ့ဘူးလို႔ ဆိုပါတယ္။ သူ႔သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ သူ႔လိုပဲ နယ္ခဏသြားေနတယ္လို႔ ေျပာပါ တယ္။ ဒါေလာက္ပါပဲ။


အဲဒီေနာက္ သူလည္းအြန္လိုင္းမလာေတာ့ပါဘူး။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ၁၈ရက္က သူ႔ညီမ account ေလး ဖြင့္လာ ပါတယ္။ ညဖက္ႀကီးဆိုေတာ့ ကၽြန္မလည္းေတာ္ေတာ္ေလး အံ့ၾသသြားတယ္။ အၿမဲတမ္း ေန႔လည္ ေန႔ခင္းဖက္သာ လိုင္းထဲရွိတတ္တဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္က ညဖက္ႀကီး ဘာလာလုပ္ပါလိမ့္ ဆိုၿပီး စိတ္ပူလို႔ ကၽြန္မကပဲ စေခၚကာႏုတ္ဆက္ရင္း ေမးလုိက္ပါတယ္။ သူကသူ ့သူငယ္ခ်င္းအိမ္ ေရာက္ေနေၾကာင္းေျပာၿပီး၊ ကၽြန္မကေစာေစာျပန္ေနာ္လို႔ ေျပာေတာ့ သူက ဘာလို႔လဲတဲ့့။ ကၽြန္မကအဲဒီေန ့က အေျခအေနသိပ္မေကာင္းလို ့စိုးရိမ္ၿပီး၊ ေစာေစာအိမ္ျပန္လို ့ေျပာတာဆိုေတာ့့မွ သူက အင္းပါတဲ့။ ဒါေပမယ့္ သူခ်က္ခ်င္းျပန္ ပံုမရပါဘူး။ ၁၀မိနစ္ေလာက္ေနမွ သူ Off လုပ္သြားပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္အထိ ဒီ Account User ကို ညီမေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္သာ သိခဲ့လက္ခံခဲ့တာပါ။ ဒါေပမယ့္ ဘာေတြက မွားယြင္းသြားသလဲလို႔ေတာ့ ကၽြန္မလည္းမသိဘူး။ အမွားအယြင္းေတြေတာ့ရွိၾကမွာပဲေနာ္။


ဒီေန႔ ကၽြန္မနဲ႔သိတယ္ဆိုတဲ့ အဲဒီေကာင္မေလးOnline ထဲေရာက္လာတယ္။ ကၽြန္မကို သူက စေခၚတယ္။
r u girl or boy တဲ ့။

ann ဆိုျပီး ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ေၾကာင္သြားခဲ့တယ္။ ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲေပါ့။ ကၽြန္မကပဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္တာလား။ သူကပဲ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ ႏိုင္တာလားလို႔။ နာမည္ကိုေတာ့ အျပည့္အစံု မေဖာ္ျပခ်င္ဘူး။ သူတို႔ကိုလည္း အျပစ္မတင္ခ်င္လို႔ပါ။ အမွားအယြင္း တစ္ခုသာျဖစ္မယ္ ထင္ပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ရံ ကိုယ့္ရဲ ့gtalk ကိုသံုးျပီးလို ့connect က်သြားရင္ျဖစ္ျဖစ္၊ ကိုယ့္password က က်န္ခဲ့ရင္ျဖစ္ျဖစ္သူမ်ား၀င္သံုးတတ္ပါတယ္။ အဲဒါမ်ဳိးေတာ့ႀကံဳဖူးပါတယ္။ ခုုကေတာ့ အဲလို ဟုတ္ေပမယ့္ သူ႔ password ကိုအခ်င္းအခ်င္းေပးထားၾကတဲ့ သူေတြပဲထင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ေျပာထားၾကဖို႔ေတာ့ ေကာင္းမယ္ေနာ္။ ဒါဆို ကၽြန္မလည္း အရူး မျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့။



2 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္:

ေရႊျပည္သူ (ShwePyiThu) said...

ဟုတ္တယ္ အစ္မအနမ္းေရ... အခုေနာက္ပိုင္း cyber cafe မွာသံုးၾကတဲ့သူေတြလည္း Browser က Password ကို မွတ္မိေအာင္ Setting လုပ္ထားတာနဲ႔ တိုးရင္ password ေတြ က်န္ေနခဲ့ၾကၿပီး သူမ်ားဝင္သံုးတာ ခံရတာေတြ ၾကားဖူးပါတယ္။ အခုကိစၥလည္း အဲလို အလားတူပဲ ထင္ပါရဲ႕။

အင္ၾကင္းသန္႕ said...

ဟဟဟ....
Are you boy or girl??? :D

ၿဖစ္တတ္ပါတယ္ မအနမ္းေရ.... ၾကဳံဘူးတယ္၊ ဘာေတြမွန္းကုိ မသိေတာ့ဘူး။