စိတ္ကူးယဥ္ကမာၻေလး ထဲက ကၽြန္မ

လူတိုင္းလူတိုင္း ကေတာ့ စိတ္ကူးယဥ္တတ္ၾကပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း လူေတြထဲ က လူ တစ္ေယာက္မို ့အၿမဲတမ္း စိတ္ကူးမယဥ္တတ္ဖူးဆိုေပမယ့္၊ တစ္ခါတစ္ရံကေတာ့ စိတ္ကူး ယဥ္တာပဲေပါ့။ စိတ္ကူးယဥ္တယ္ဆိုတာ ကုိယ္ၿဖစ္ခ်င္ရာေတြကို ေတြးေတာေနမိၿခင္း တစ္မ်ဳိး ပါ။ စိတ္ကူးယဥ္မွဳေတြက တကယ္ ၿဖစ္မလာဘူးလို ့မေၿပာႏိုင္ေပမယ့္၊ တကယ္ၿဖစ္လာႏိုင္တာ ပဲလို ့လည္း တရားေသ ယူဆလို ့မရပါဘူး။ သို ့ေပမယ့္လည္း စိတ္ကူးယဥ္မွဳဆိုတာက္ို လူတိုင္း ပိုင္ဆိုင္ ႏိုင္ၾကပါတယ္။ လူတိုင္းဟာ ကိုယ္ၿဖစ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵေတြကို စိတ္ကူးထဲမွာ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခြင့္ ရွိတယ္ ေလ။

ဒါေၾကာင့္လူတိုင္းလြတ္လပ္စြာစိတ္ကူးယဥ္ခြင့္ရွိတာေပါ့။ ကၽြန္မလည္း စိတ္ကူးယဥ္မိတာေလး ေတြရွိပါတယ္။ ကၽြန္မ စိတ္ကူးယဥ္တတ္တဲ့အခ်ိန္က ညအိပ္ယာ၀င္ခါစ ကုတင္ေပၚလွဲေလွာင္း မိတဲ့အခ်ိန္ေပါ့။တစ္ေန ့တာ လုပ္စရာရွိတာေတြအားလံုးလုပ္ကိုင္ၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ(အလုပ္ အကိုင္ၾကီးေတာ့ မရွိပါဘူး။ စားေသာက္ တာလည္းအလုပ္ပဲေလ းP ) တစ္ေန ့လံုးပင္ပန္းေန တဲ့ စိတ္ေတြကိုေလွ်ာ့ခ်လိုက္ၿပီး ဘုရားရွိခိုး၊ ေမတၱာပို ့ပါတယ္။ (အထင္ေတာ့သိပ္မၾကီးနဲ ့အံုး ေနာ္ းD ) ၿပီးတာနဲ ့ကုတင္ေပၚလွဲအိပ္ပါေတာ့တယ္။ အိပ္မေပ်ာ္ခင္ စပ္ၾကားမွာ ကၽြန္မရဲ့ စိတ္ကူးယဥ္မွဳ က ကၽြန္မကို ကမာၻသစ္ဆီ ေခၚေဆာင္သြားခဲ့တယ္။

ကၽြန္မရဲ ့ကမာၻသစ္ေလးမွာ ကၽြန္မဟာ အေတာ္အတန္ နာမည္ရေနတဲ့ စာေရးဆရာမ တစ္ဦး ေလ။ (နာမည္ၾကီး စာေရးဆရာမေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူး)ကၽြန္မ ပိုင္ဆိုင္ထားတာေတြက ကၽြန္မအေပၚေမတၱာအၿပည့္အ၀ထားတဲ့ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနဲ ့တရားေမြ ့ေလွ်ာ္ေနမယ့္၊ မိခင္ၾကီး နဲ ့ကၽြန္မ စာေရးၿခင္းကိုအားေပးၿပီး၊ လမ္းညႊန္ကူညီေပးမယ့္ ကၽြန္မရဲ ့အားထားရာ အေဖ။ အဲဒီေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မနဲ ့မနီးလြန္းမေ၀းလြန္းမွာ ရွိေနမယ့္၊ ကၽြန္မကိုစာနာ နားလည္ ခြင့္လႊတ္ၿပီး၊ အစဥ္အၿမဲ ကၽြန္မကိုခ်စ္ေနႏိုင္မယ့္ ကၽြန္မအတြက္ အေဖာ္ေကာင္ေလးတစ္ ေယာက္။ (ကၽြန္မ ခိုင္းသမွ်ကိုလည္း မၿငိဳမၿငင္လုပ္ေပးႏိုင္ရမယ္ေလ) း)

ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ ယံုၾကည္ရသူ၊ ကၽြန္မကိုလည္းယံုၾကည္မယ့္သူ ၿဖစ္ရမယ္။ း)

ကၽြန္မရဲ ့စိတ္ကူးယဥ္ ကမာၻေလး မွာ သူတို ့ေတြရွိေနၾကမယ္ဆိုရင္၊ ကၽြန္မ ေငြေၾကးအမ်ားၾကီး ကို မပိုင္ဆိုင္ ေပမယ့္ ၊ ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိမွာေတာ့အမွန္ပဲ။ ခုေတာင္ ကၽြန္မ စိတ္ကူးယဥ္မိတာေလး ကိုၿပန္ေရးရင္းနဲ ့ေပ်ာ္ေနမိ ေသးတယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္မရဲ ့ အိပ္ယာ၀င္ခါစ အိပ္မေပ်ာ္ေသးခင္ စိတ္ကူးယဥ္မိတဲ့ အေတြးေလးပဲေပါ့။


ကဲ ညီမေလး ၀ိွဳက္ေရ .. အမေတာ့ညီမေလးတဂ္ထားတာကိုအေကာင္အထည္ေဖာ္ၿပီးၿပီေနာ္။

ဒီေလာက္ဆို ေက်နပ္ေတာ့ ... ေကာ္နက္ရွင္းသေဘာေကာင္းေနလို႔ ညီမေရ မဟုတ္ရင္မလြယ္ဘူး။

3 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္:

ဖိုးဂ်ယ္ said...

ေအးခ်မ္းတဲ့ စိတ္ကူးေလးပဲ တေန႕ျဖစ္မွပါ
စာေရးေကာင္းတဲ့ မနမ္းေရ
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ခင္မင္လွ်က္ ဖိုးဂ်ယ္

Welcome said...

စိတ္ကူးယဥ္တာေလး လာဖတ္တယ္။
စိတ္ကူးေကာင္းေလး အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏိုင္ပါေစ ..

http://winzaw-mdy.blogspot.com

Heart Breaker said...

ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းတဲ့၊ ေႏြးေထြးတဲ့ မိသားစုဘ၀ကုိ ပိုင္ဆုိင္ႏုိင္ပါေစလုိ႔ ဆႏၵျပဳ လုိက္ပါတယ္။