ဒီေန ့တနဂၤေႏြေန ့မွာကၽြန္မေရးခ်င္တဲ့အေၾကာင္းအရာေလးတစ္ခုကိုေရးသားတင္ၿပၿခင္းပါပဲ။
လူတိုင္းမွာလိုအပ္တဲ့အခ်က္တစ္ခ်က္လို ့လည္းကၽြန္မယူဆမိလို ့ပါ။

နားလည္ႏိုင္ၾကပါေစ…
လူတစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္ဆက္ဆံတဲ့အခါမွာနားလည္မွဳရွိဖို့ အေရးၾကီးတယ္လို့
့ကၽြန္မထင္ပါတယ္။တစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္နားလည္ႏိုင္မွဳရွိမွလည္း
အဲဒီလူႏွစ္ဦးရဲ့ဆက္ဆံေရးဟာေၿဖာင့္ၿဖဴးမယ္။အစဥ္သၿဖင့္ေပါင္းသင္းသြားႏိုင္မယ္။
ကၽြန္မလည္းလူေတြကိုတတ္ႏိုင္သေလာက္နားလည္ႏိုင္ဖို ့ၾကိဳးစားတယ္။
ကမာၻေလာကထဲမွာရွိတဲ့လူအားလံုးကိုေတာ့ဘယ္ဟုတ္မလဲ။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မရဲ့အြန္လိုင္းonlineမွာရွိတဲ့သူတိုင္းကိုေပါ့။
လူတိုင္းကိုလည္းကၽြန္မမခင္မင္တတ္ပါဘူး။
သို ့ေသာ္လည္းအားလံုးနဲ ့ေတာ့အဆင္ေၿပေအာင္ကၽြန္မေပါင္းသင္းတယ္။
ကၽြန္မအဖို ့သူငယ္ခ်င္း၊မိတ္ေဆြရတာကံေကာင္းပါတယ္။
ကၽြန္မရဲ့online သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးကနားလည္မွဳရွိၾကတဲ့သူေတြမ်ားတယ္။
ကၽြန္မထက္ငယ္တဲ့ကေလးေတြလည္းကၽြန္မကိုနားလည္ေပးတတ္ၾကတယ္။

တစ္ခါတစ္ေလမွာေတာ့ကၽြန္မနဲ ့သူတို ့ေနာက္ေၿပာင္တတ္ၾကတယ္။
သူတိို ့ေနာက္ေၿပာင္မွန္းလည္းကၽြန္မသိတယ္၊ကၽြန္မေနာက္ေၿပာင္မွန္း
လည္းသူတို ့သိတယ္။ဒါေၾကာင့္ဘယ္သူ ့ဘယ္သူမွစိတ္မဆိုးၾကဘူး။
ဒါကနားလည္းမွဳေၾကာင့္ပဲေပါ့လို ့ကၽြန္မထင္တယ္။
ေနာက္ေၿပာင္တာကိုကၽြန္မအၿပစ္မၿမင္ပါဘူး။
သို ့ေပမယ့္လည္းကၽြန္မရဲ့သိကၡာက်ေအာင္ေၿပာလာခဲ့တဲ့သူမ်ဳိးကိုေတာ့ကၽြန္မမလိုလားဘူး။ေ
ကၽြန္မမွာေငြမ်ားမ်ားစားစားမရွိဘူး။အၿခားဂုဏ္ၿဒပ္ေတြလည္းဘာမွမရွိဘူး။
ကၽြန္မမွာရွိတာဆိုလို ့အဲဒီသိကၡာေလးပဲရွိတာ။
ကၽြန္မတို ့မိန္းခေလးေတြမွာရွိသင့္တဲ့မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ရဲ့သိကၡာဆိုတာေပါ့။
အဲဒီလိုကၽြန္မသိကၡာကိုထိပါးေၿပာဆိုလာတဲ့သူမ်ဳိးကိုေတာ့
ကၽြန္မအားမနာပဲ block လုပ္တတ္တယ္။
သူတို ့ဟာကၽြန္မအေပၚဘယ္လိုမွနားလည္မွဳမရွိႏိုင္ေတာ့ဘူးဆိုတာထင္ရွားေနၿပီေလ။
ကၽြန္မကလည္းကၽြန္မရဲ့သိကၡာေလးကိုတန္ဖိုးထားတတ္လို ့ပါ။

ဟိုတစ္ေလာကကၽြန္မစိတ္မေကာင္းၿဖစ္စရာကိစၥေလးေပၚေပါက္သြားခဲ့ရတယ္။
ကၽြန္မနဲ ့ခင္တာမၾကာေသးတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ပါ။
သူနဲ ့ပတ္သတ္တဲ့ေကာင္ေလးကိုေတာ့ကၽြန္မသိတာၾကာပါၿပီ။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မကေတာ့သူ ့ကိုစာေပသမားမို ့ခင္မင္မိသြားတယ္ေပါ့။
သူ ့အေၿပာအဆိုကလည္းယဥ္ေက်းတယ္။
သူနဲ ့စာေၾကာင္းေပေၾကာင္းေတြေၿပာၾကတယ္။
သူကစာေတြအေတာ္မ်ားမ်ားကိုေရးႏိုင္တယ္။
ဘာသာၿပန္ေတြလည္းေရးတယ္။သူ ့စာအုပ္ေတာင္ထြက္ၿပီးသြားၿပီ။
ကၽြန္မကိုသူ ကသူ ့စာအုပ္လက္ေဆာင္ေပးမယ္လို ့ေၿပာတယ္။
ကၽြန္မကလည္းစာရူးေပရူးဆိုေတာ့သူ စာအုပ္ေပးမွာကို၀မ္းသာမိတာေပါ့။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မကအၿပင္ကိုသိပ္သြားႏိုင္တဲ့သူမဟုတ္ဘူးေလ။
သူ ့ကိုလည္းေၿပာၿပဖူးပါတယ္။
အဲဒီေန ့ကလည္းကၽြန္မအမွန္တကယ္ေနမေကာင္းဘူး။
အသံေတာင္မထြက္ခ်င္ဘူးၿဖစ္ေနတာ။
ဒါနဲ ့ကၽြန္မေမာင္ေလးတစ္ေယာက္ကိုပဲယူခိုင္းလိုက္မိတယ္။
ကၽြန္မဖုန္းဆက္ၿပီးေၿပာပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မကိုသူကနားလည္မွဳလဲြသြားေလရဲ့။
ကၽြန္မတကယ္ပဲစိတ္မေကာင္းပါဘူး။
ကၽြန္မလုပ္ရပ္ကမွားသြားလားလို ့ကိုယ့္ကိုယ္ကိုၿပန္စဥ္းစားၾကည့္တယ္။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မေ၀ခဲြမရဘူးးၿဖစ္ေနလို ့။
တကယ္ပဲကၽြန္မမွားသလားဆိုတာေၿပာၾကပါအံုး။

လူတစ္ဦးနဲ ့တစ္ဦးနားလည္မွဳေပးႏိုင္ဖို ့ကလြယ္ကူပါ့မလား။
ကိုယ့္အေၾကာင္းသူမသိ၊သူ ့အေၾကာင္းကိုယ္မသိခဲ့ရင္ေပါ့ေလ။
ကၽြန္မမွာခ်ဳိ ့ယြင္းခ်က္ေတြကမ်ားလြန္းတယ္။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မရဲ့ခ်ဳိ ့ယြင္းခ်က္ေတြကိုကၽြန္မလူတိုင္းကိုလိုက္မေၿပာခ်င္ဘူး။
လူတိုင္းရဲ့စာနာမွဳကိုကၽြန္မေၾကာက္ရြံ ့မိလို ့ပါ။
ေစာေစာကေၿပာတဲ့ကၽြန္မရဲ့သိကၡာနဲ ့ပတ္သတ္လို ့ေပါ့။

နားလည္မွဳကိုတည္ေဆာက္ဖို ့ကလည္းလြယ္ေတာ့မလြယ္ပါဘူး။
တစ္ဖက္လူရဲ့သေဘာထားေတြကိုသိလာႏိုင္ရမယ္။
သူ ့ရဲ့ခံစားခ်က္၊လိုအပ္ခ်က္ဆိုတာေတြကိုသိၿပီး
ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ထားႏိုင္္ရမယ္။
ဒါမွလည္းအဲဒီလူအေပၚနားလည္ေပးလာႏိုင္မယ္မဟုတ္လား။

ကၽြန္မလူေတြကိုလိမ္မေၿပာခ်င္ဘူး။
ေနာက္ေၿပာင္ေၿပာတတ္တာေတာ့ရွိတယ္။
ကၽြန္မအေဖကသိပ္ေနာက္တတ္လို ့ကၽြန္မလည္းအေဖ့ကိုတူတာလို ့အေမကေၿပာတာပဲ။
ကၽြန္မလိမ္မေၿပာခ်င္၊ညာမေၿပာခ်င္တဲ့အတြက္
တစ္ခါတစ္ရံမွာသူတို ့ေမးတာေတြကိုမေၿပာခဲ့တာမ်ဳိးေတာ့ရွိတယ္။
ကၽြန္မမေၿပာႏိုင္တဲ့ကိစၥမ်ဳိးေပါ့။
မေၿပာသင့္ဘူးလို ့ထင္တဲ့ကိိစၥမ်ဳိးလည္းပါတယ္။

ကၽြန္မကအၿမဲတမ္းရယ္ေမာေနတတ္လို ့ကၽြန္မကိုေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ေနလားတဲ့။
ဟုတ္တယ္။ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ေပ်ာ္ရႊင္တာထက္ကၽြန္မonline ကသူငယ္ခ်င္း၊မိတ္ေဆြေတြကို
ပိုၿပီးေပ်ာ္ေစခ်င္တယ္။
ဒါကၽြန္မရဲ့မွန္ကန္တဲ့ဆႏၵတစ္ခုပဲ။
ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့ေအာင္ၿမင္ၿခင္းမွာေပ်ာ္ရႊင္ၿခင္းရွိမွေလ။
သူတို ့လုပ္ရမယ့္ကိစၥေလးေတြေအာင္ၿမင္ဖို ့အတြက္ဒါဟာကၽြန္မေပးႏိုင္တဲ့
သူတို ့အတြက္ခြန္အားပဲ။
ကၽြန္မကေတာ့ဒီလိုပဲယူဆတယ္။
ကၽြန္မေပးႏိုင္တဲ့အၿခားအရာ၀တၳဳပစၥည္းဆိုတာရွိမွာမဟုတ္ဘူး။
ဒါေၾကာင့္ကၽြန္မေပးစြမ္းႏိုင္တာကိုပဲေပးရတာ။

လူေတြအတြက္အေကာင္းဆံုးအရာဟာဘာလဲ။
ကၽြန္မရဲ့Blog ကိုဘယ္အရာဟာအေကာင္းဆံုးလဲလို ့ေမးထားတယ္။
ကၽြန္မကေတာ့စိတ္ခ်မ္းသာမွဳဟာအေကာင္းဆံုးလို ့ယူဆလို ့ပဲ။
ဒါေၾကာင့္ကၽြန္မနဲ ့ပတ္သတ္တဲ့သူတိုင္းကိုလည္းကၽြန္မကစိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္တယ္။
ကၽြန္မဖက္ကသူတို ့အေပၚတတ္ႏိုင္သမွ်နားလည္မွဳေပးမယ္။
ကၽြန္မကေတာ့ၿပန္ေမွ်ာ္လင့္တာမ်ဳိးမရွိပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မကိုလည္းၿပန္ၿပီးနားလည္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အတိုင္းထက္အလြန္ေပါ့ရွင္။

အနမ္း

1 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္:

kabarchamnyein said...

i think good thing is concerning with moral value which influrence on our society .
but there are many culture and many point of views . so , the meaning of good thing is variable , different in each other .
but i have to say that good thing is a thing which do not harm the other .