ထင္ခ်င္သလို မထင္လိုက္ၾကပါနဲ ့

တစ္ခါတစ္ေလမွာလူေတြဟာတစ္ဦးနဲ ့တစ္ဦးထင္ၿမင္ခ်က္ေတြနဲ ့သံုးသပ္တတ္ၾကတယ္။
လူတစ္ဦးရဲ့ထင္ၿမင္ခ်က္ဆိုတာအမွန္တကယ္ၿဖစ္လိမ့္မယ္လို ့ပံုေသတြက္ဆလို ့မရဘူးေလ။
ထင္ၿမင္ခ်က္ဆိုတာအမွန္ၿဖစ္ႏိုင္သလို၊ အမွားလည္းၿဖစ္ႏိုင္တာပဲ။
ထင္ၿမင္ခ်က္ဟာကိုယ္လက္ခံေတြးေတာမိတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြပါ။ တစ္ခါတစ္ရံမွာကိုယ့္ရဲ့ထင္ၿမင္ခ်က္ေတြဟာတစ္ဖက္လူအေပၚထိခိုက္နစ္နာေစတယ္ဆိုတာ
ကိုေတာ့သတိၿပဳမူသင့္ပါတယ္။ကိုယ့္ရဲ့ထင္ၿမင္ခ်က္ေတြေၾကာင့္တစ္ဖက္လူအေပၚအထင္ၾကီးတတ္သလို၊
အထင္ေသးသြားတာမ်ဳိးလည္းၿဖစ္သြားၾကပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ့စိတ္ဆိုတာမွန္းဆရခက္လြန္းပါတယ္။ ကိုယ့္စိတ္ကိုေတာင္ကိုယ္အေသအခ်ာမသိႏိုင္ခဲ့ေသးတာမို ့တစ္ဖက္လူရဲ့စိတ္ဆိုတာကို
ကုိယ္ကဘယ္လိုမွထင္ၿမင္ရုံနဲ ့သံုးသပ္လို ့မရပါဘူး။
လူေတြဟာသူမ်ားကိုမေကာင္းထင္တတ္တာမ်ားတယ္နဲ ့တူတယ္။
ဒီလိုေၿပာလိုက္လို ့ကၽြန္မကိုယ္တိုင္က ထင္ၿမင္မွဳေတြၿဖစ္သြားၿပီ။ ဟုတ္ပါတယ္ ။
ဓမၼဒူတ အရွင္ေဆကိႏၵ ရဲ့ ဆုံးမစာေလးကိုေရးခ်င္လို ့ပါ။
သူမ်ားကို မေကာင္းထင္တတ္တယ္၊ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အေကာင္းထင္တတ္တယ္။
" ထင္ခ်င္သလို မထင္လိုက္ပါနဲ ့" တဲ့ေလ။
အဲဒီဆံုးမစာေလးထဲကအတိုင္း ထင္ခ်င္သလိုမထင္ၾကရင္ေကာင္းမယ္ေနာ္။
ဘာလို ့ကၽြန္မဒီလိုေၿပာလည္းဆိုေတာ့ ကၽြန္မကသူတစ္ကာရဲ့ အထင္ခံရတဲ့သူ ၿဖစ္ၿဖစ္သြားတတ္လို ့ပါပဲ။ တကယ္ေတာ့ကၽြန္မကအူေၾကာင္ေၾကာင္သမား၊ ဒါေၾကာင့္သူတစ္ကာ ရဲ့အထင္ခံရမွဳမ်ားတယ္။
ေနာက္ၿပီး ကၽြန္မက ေတာ္ရုံကိုၿပန္မေၿပာတတ္တဲ့သူမ်ဳိး။ တစ္ခါတစ္ရံေၿဖရွင္းခ်က္ေတြေပးခ်င္ေပမယ့္ မေၿပာၿဖစ္တာမ်ားတယ္။ ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ အခ်စ္ေရးကိစၥမွာလည္း ဒီလိုပဲ ။ ကၽြန္မဘာက္ိုမွမေၿပာၿဖစ္ခဲ့ဘူး။
ဒီလိုနဲ ့ကၽြန္မအတြက္ဆံုးရွဳံးမွဳေတြ ၿဖစ္အံုးမယ္ဆိုရင္ေတာင္ကၽြန္မရဲ့စကားနည္းတဲ့အက်င့္က ေပ်ာက္မွာမဟုတ္ဘူးထင္ပါရဲ့။ အၿခားေနရာေတြမွာေတာ့ စကားသိပ္မနည္းေပမယ့္
ၿပႆနာတက္ဖို ့ၾကံဳရၿပီဆိိုရင္ေတာ့ ကၽြန္မဘာကိုမွမတုန္ ့ၿပန္တတ္ဘူး။
ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကဆိုရင္ကၽြန္မကို အံုပုန္းၾကီး တဲ့ေလ။
အိမ္မွာေတာင္ အေမနဲ ့ၿပႆနာတက္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ကိုၿပန္မေၿပာတတ္လို ့။
ေရငံုႏွဳတ္ပိတ္ဆိုတာမ်ဳိးေလ။
ရင္ထဲမွာေတာ့ ေၿပာခ်င္တာေတြအၿပည့္ရွိေနပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ပဲ ကၽြန္မကိုဆိုအၿမဲအထင္လဲြတတ္ၾကတယ္။
ဘယ္ကိစၥမဆို၊ ဘာကိစၥမဆိုေပါ့။
အဲလိုလူေတြရဲ့ထင္ၿမင္ခ်က္ေတြေၾကာင့္တစ္ဖက္လူအေပၚမထိခိုက္ေစဖို ့
ကၽြန္မေၿပာခ်င္တာကလည္း
ဆရာေတာ္ရဲ့ဆံုးမစကားေလးၿဖစ္တဲ့ " ထင္ခ်င္သလိုမထင္လိုက္ပါနဲ ့" လို ့......

အနမ္း

0 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္: