ေမြးေန ့လက္ေဆာင္


ဒီေန ့ကကၽြန္မညီမ(အၾကြားေလး) ဆိုတဲ့သူရဲ ့ေမြးေန ့ေလ။ေမြးေန ့မွာဘုရားပင့္ၿပီး၊ သံဃာေတာ္ေတြကိုအာရုံဆြမ္းကပ္တယ္။ ဒါကသူ ့ရဲ ့ႏွစ္စဥ္လုပ္ေနၾကအလုပ္။
အားလံုးကိုဘုရားဖူးသာဖိတ္ၿပီး၊ ေမြးေန ့ပဲြမလုပ္ေပမယ့္၊ သူ ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားကေတာ့
ေမြးေန ့လက္ေဆာင္ေတြအသီးသီးေပးၾကပါတယ္။သူကအားလံုးကိုေမြးေန ့လက္ေဆာင္ မေတာင္းပဲဘုရားဖူးသာဖိတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို ့မိသားစုကိုေတာ့လက္ေဆာင္ ေတာင္းေလ့ရွိပါတယ္။ ေမြးေန ့မေရာက္ခင္ ဘုရားပင့္တဲ့ကိစၥလုပ္ရေသးတာမို ့၊ မအားမလပ္တဲ့ၾကားကေမြးေန ့လက္ေဆာင္ ကိုအပူတၿပင္းရွာ၀ယ္ရပါေသးတယ္။

ကၽြန္မသြားေနက်ေနရာက စီးတီးမတ္ေလ။ စူပါမတ္ကက္ေတြထဲမွာ ကၽြန္မက စီးတီးမတ္ကို သေဘာအက်ဆံုးပဲေလ။ ကၽြန္မစားေနက်မုန္ ့မ်ဳိးစံု၀ယ္လို ့ရသလို၊ လက္ေဆာင္ပစၥည္းေပးဖို ့ဆိုလည္းအဆင္ေၿပတာမို ့တစ္ေနရာတည္းမွာပံဲ အားကိုလံုးလုပ္ေဆာင္ႏိုင္တယ္။
အဲဒီေန ့ကလည္း လက္ေဆာင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို၀ယ္လို ့ရေပမယ့္၊ အၿခားသူေတြသူ ့ကို
ေပးဖို ့အတြက္(ကိုယ္စား)သာ၀ယ္လာႏိုင္ၿပီး၊ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ေပးဖို ့ေတာ့၀ယ္မရခဲ့ဘူး။


ေနာက္ဆံုး Blazon ကိုေရာက္ခဲ့တယ္။ အဲဒီက်မွသူ ့အတြက္လက္ေဆာင္၀ယ္ရခဲ့ေတာ့တယ္ေလ။ က်ားရုပ္ေခါင္းအံုးေလးေပါ့။ ကေလးမဟုတ္ဖူးဆိုေတာ့ အရုပ္သက္သက္လည္းမေပးခ်င္ဘူး။
သူကလည္းအရုပ္ကၾကိဳက္ေသး၊ ဟြန္း !!!
ဒါေလးကေတာ့ေခါင္းအံုးေလးေပါ့။ သြားေလရာလည္းယူသြားလို ့ရတယ္ေလ။ းP

1 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္:

ျမတ္သြယ္ said...

က်ား႐ုပ္ေခါင္းဦးေလးက ခ်စ္စရာေလး
အဲလိုအ႐ုပ္မ်ဳိး ေတးေတးေလးေတာ့ရွိတယ္
ခ်စ္စရာေလး ပဲေနာ္ း)