ဒီေန ့တနဂၤေႏြေန ့ေလ တနဂၤေႏြဆိုေတာ့ကၽြန္မရဲ ့ေမြးေန ့မို ့လားမသိဘူးတနဂၤေႏြေရာက္တိုင္း
ကၽြန္မ၀မ္းသာေနမိတယ္။သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြတို ့လည္းတနဂၤေႏြေန ့ကိုသေဘာက်လိမ္ ့မယ္ထင္ပါရဲ ့
တကမာၻလံုးက Holiday အလုပ္နားရက္အျဖစ္သတ္မွတ္ထားတဲ့ေန ့မို ့လို ့ေလ။
ကၽြန္မကေတာ ့ဒီေန ့မွာစာေတြပိုေရးမိတယ္၊စာေတြလည္းပိုဖတ္ျဖစ္တယ္။
ေန ့လည္ဖက္ တီဗြီကလာတဲ့ရုပ္ရွင္ေကာင္းရင္ေတာ ့ခဏၾကည္ ့ျဖစ္တယ္။
အရင္တုန္းကလိုေတာ့ရုပ္ရွင္လာတိုင္းမၾကည္ ့ျဖစ္ေတာ့ဘူး
စာေရးရင္ေရး၊မေရးရင္စာဖတ္တဲ့အလုပ္ကိုပိုလုပ္ျဖစ္တယ္။ဒါေၾကာင့္ကၽြန္မအနားမွာရိွတဲ့ကၽြန္မညီမကကၽြန္မကို မစာခ်စ္ တဲ့ေလ၊ဟုတ္ပါ့မလား?ကၽြန္မထက္စာခ်စ္တဲ့သူေတြအမ်ားၾကီးရိွမွာပါ။
ကၽြန္မအေဖဆိုရင္အားတဲ့အခ်ိန္တိုင္းမွာစာအုပ္နဲ့မ်က္ႏွာခြာတယ္ကိုမရိွဘူး၊ညဖက္တေရးႏိုးလည္း
မီးတိုင္ထြန္းျပီးစာဖတ္တတ္တာပဲေလ။ေနာက္ပိုင္းမွာအေမကေတာင္သူ ့ထက္စာကိုပိုခ်စ္လို ့ဆိုျပီးစိတ္ဆိုးေသးတယ္။ေနာက္တစ္ခုကေတာ့တနဂၤေႏြေန ့ဆိုရင္ကၽြန္မတို ့အိမ္မွာတစ္ခုခုလုပ္စားတတ္ၾကတယ္ေလ။မုန့္ဟင္းခါး၊လက္သုတ္၊ေကာ္ရည္ေခါက္ဆဲြ၊
အီတလီေခါက္ဆဲြ၊ကိုရီးယားပဲေခါက္ဆဲြ၊ေခါက္ဆဲြၾကြတ္ေၾကာ္၊အုန္းထမင္း၊ပဲေထာပတ္ထမင္းစတာေတြေပါ့
တစ္ေယာက္တစ္မ်ိဳးအလွည့္က်ခ်က္ၾကတယ္ အေမရယ္၊ကၽြန္မရယ္၊ကၽြန္မညီမေတြရယ္ ေပါ့
ကိုယ္ကၽြမ္းက်င္ရာကိုယ္ခ်က္ၾကတယ္။အဲဒီလိုခ်က္တဲ့ေန ့ေတြဆိုရင္ထၼင္းမစားပဲတစ္ေနကုန္အဲဒါပဲစားၾကတယ္။
အိမ္မွာလုပ္စားတာကသန္ ့ရွင္းသပ္ရပ္ျပီးအႏ ၱရာယ္ကင္းတယ္၊
၀၀လင္လင္စားရတယ္၊အကုန္အက်လည္းသက္သာတယ္ေလ။
ဒီေန ့ေတာ့အေမေနမေကာင္းလို ့ဘာမွမလုပ္ျဖစ္ဘူးထၼင္းပဲစားရတာေပါ့။
ကၽြန္မရဲ ့တနဂၤေႏြ အစီအစဥ္ေလးကေတာ့ဒါပါပဲ၊
အျပင္သိပ္မထြက္ႏိုင္တဲ့ကၽြန္မအိမ္မွာပဲေပ်ာ္ရြွင္ေအာင္ေနပါတယ္။
ညက်ရင္ေတာ့ခင္မင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ႏွစ္ေယာက္နဲ ့အြန္လိုင္းမွာစကားေျပာရဦးမယ္ေလ။
သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြတို ့ေရာတနဂၤေႏြေန ့ေလးကိုဘယ္လိုေပ်ာ္ရြွင္စြာျဖတ္သန္းၾကမွာလဲ? ?
တနဂၤေႏြေရာက္တိုင္းေရာေပ်ာ္ရြွင္ခဲ့ ၾကပါရဲ ့လားလို ့..........? ? ?
အနမ္း

0 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္: