ေက်းဇူးစကား ႏွင့္ ၀န္ခံၿခင္း


ကၽြန္မ Blog ကိုလာၾကတဲ့သူေတြကုိေက်းဇူးလည္းတင္ပါတယ္။
လာေရာက္ၾကတဲ့ကၽြန္မရဲ့မိတ္ေဆြ၊သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုလည္းကၽြန္မကအသိေလးေတြေပးခ်င္ပါတယ္။
အထူးသၿဖင့္ဘာသာေရးနဲ့ပတ္သတ္တဲ့ဆရာေတာ္ေတြရဲ့အဆံုးအမစကားေတြပဲၿဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
ဘာလို့လဲဆိုေတာ့ကၽြန္မမွာအၿခားဗဟုသုတကနည္းလို့ပါပဲ။ ဗဟုသုတနဲ့ပတ္သတ္လို့ေတာ့

ကၽြန္မ Blogထဲက ေမာင္ေလး ဆိုတဲ့Blog ကို၀င္ဖတ္ၾကည့္ေစခ်င္တယ္။ ပညာရွိေတြရဲ့အဆိုအမိန့္ေလးေတြနဲ့သတင္းေပါင္းစံုရဲ့အခ်က္အလက္ေတြကိုကိုးကားၿပီး၊
သူ ့အေတြ ့အၾကံဳ သူ ့အယူအဆေတြကိုေရးသားထားတာေတာ္ေတာ္ကို
ဖတ္လို့ေကာင္းပါတယ္။စိတ္၀င္စားစရာ၊ ဗဟုသုတေတြရစရာေတြေတြ ့ရပါမယ္။
ကၽြန္မကေတာ့စိတ္မၾကည္လင္တဲ့အခါတိုင္းဘာသာေရးစာအုပ္ေတြသာအဖတ္မ်ားတာေၾကာင့္၊
ကၽြန္မသိတဲ့အေၾကာင္းေလးေတြေလာက္သာေဖာ္ၿပႏိုင္မွာပါ။
အထူးသၿဖင့္ကၽြန္မအလြန္ေလးစားၾကည္ညိဳတဲ့ဆရာေတာ္ဦးေဇာတိကရဲ့အသိေပးေဟာၾကားထား
တဲ့စာသားေတြၿဖစ္ပါမယ္။ ဒါေတြကိုတဖန္ၿပန္လည္ေရးသားရတာကလည္း
ေရေၿမၿခားမွာရွိၾကတဲ့ကၽြန္မမိတ္ေဆြနဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားစိတ္ညစ္တဲ့အခါသည္စကားလံုး၊စာသားမ်ားကို
ဖတ္ၿခင္းၿဖင့္စိတ္ေၿပေပ်ာက္ႏိုင္ေစဖို့နဲ့ကၽြန္မထက္ငယ္တဲ့ေမာင္ေလး၊ညီမေလးမ်ားကို
အသိအလိမၼာတိုးပြားေစဖို့ပါပဲ။
အၿခားဆရာေတာ္ေတြရဲ့စကားလံုးေတြကိုလည္းေဖာ္ၿပမွာပါ။
အနာဂတ္ကိုဦးေဆာင္ၾကမယ့္လူငယ္မ်ားအားလံုးကိုစိတ္သေဘာထားေလးေတြေကာင္းေစခ်င္တယ္။
လူေတြအေပၚနားလည္မွဳရွိေစခ်င္တယ္။

ဒါေၾကာင့္ဆရာေတာ္ေတြရဲ့ဆံုးမစာသားေတြကိုေရးသားထားၿခင္းလည္းၿဖစ္ပါတယ္။
သူမ်ား Blog ေတြေလာက္ဖတ္ရတာေကာင္းမွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာေတာ့

ကၽြန္မကိုယ္တိုင္၀န္ခံပါတယ္။

အနမ္း

1 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္:

ေအးၿငိမ္းသူူ said...

ေကာင္းပါတယ္..အားေပးတယ္..