online သို ့စတင္ေရာက္လာရတဲ့ကၽြန္မအေၾကာင္းေလး

ကၽြန္မေလ ဒီေလာကထဲမွာအသက္ရွင္သမွ်ကာလပတ္လံုးစိတ္ခ်မ္းသာမွဳကိုပဲရခ်င္ပါတယ္။
သင္တို ့ေရာကၽြန္မလိုပဲလား???
အဲလိုပဲၿဖစ္မယ္ထင္တယ္၊ဟုတ္ပါ့မလားေတာ့မသိဘူး။
ကၽြန္မတို့ဟာသည္ကမာၻေလာကမွာအသက္ရွင္ေနထိုင္ၾကတဲ့အေလွ်ာက္ေနထိုင္စားေသာက္ဖို့အတြက္
အလုပ္လုပ္ၾကရတာပဲမဟုတ္လား။
အလုပ္လုပ္ႏိုင္ၾကဖို့ကက်န္းမာေနရမယ္ေလ။
ကၽြန္မေဖာ္ၿပခဲ့တဲ့ဦးေအးေမာင္ေရးထားသလိုပဲလူအေတာ္မ်ားမ်ားဟာကိုယ္ခႏၶာက်န္းမာဖို့အေရးၾကီးတယ္
လို့ထင္ၾကမွာပါ။ဒါကလည္းမွန္သင့္သေလာက္ေတာ့မွန္မွာပါ။
ဘာလို့လဲဆိုရင္ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ကရုပ္တရားလို့ေၿပာတဲ့ခႏၶာကိုယ္က်န္းမာေရးကမေကာင္းလို့ပါ။
ဒါေၾကာင့္ကိုယ္လုပ္ခ်င္ရာတိုင္းကိုေတာ့မလုပ္ႏိုင္ဘူးေပါ့။
သို့ေပမယ့္လည္းခႏၶာကိုယ္ရုပ္တရားခ်မ္းသာမွဳမရွိတဲ့အတြက္စိတ္ဆိုတဲ့နာမ္တရားကိုေတာ့
ခ်မ္းသာေအာင္တတ္ႏိုင္သမွ်ေနထိုင္ပါတယ္။
စိတ္ခ်မ္းသာမွဳရေအာင္ကိုယ့္စိတ္ကိုကိုယ္အၿမဲၿပန္ၾကည့္တတ္တဲ့အေလ့အက်င့္ေလးလည္းလုပ္ေပးရပါတယ္။
ကိုယ္လုပ္တဲ့ကိစၥတိုင္းကိုလည္းတတ္ႏိုင္သမွ်သတိေလးထားၿပီးေနထုိင္ရတာေပါ့ေလ။
လူေတြအားလံုးအေပၚအေကာင္းၿမင္၀ါဒနဲ ့ၾကည့္ရွဳေပးႏိုင္ဖို့ရာေလာဘ၊ေဒါသ၊ေမာဟတရားတို့ကို
နည္းႏိုင္သမွ်နည္းေစရမယ္ဆိုတာကိုလည္းသေဘာေပါက္ထားရပါေသးတယ္။
ကၽြန္မကတစ္ဦးတည္းေနတာကိုပိုၿပီးသေဘာက်ပါတယ္။
ကၽြန္မတစ္ဦးတည္းစာဖတ္မယ္၊စာေရးမယ္၊သီခ်င္းေအးေအးေလးေတြနားေထာင္မယ္ေပါ့။ အဲဒီလိုေနတဲ့အခ်ိန္လည္းမ်ားပါတယ္။
၂၀၀၆ခုႏွစ္ေလာက္တုန္းကကၽြန္မကုတင္ေပၚမွာေနရတဲ့အခ်ိန္ေတြမ်ားတယ္။
ေ၀ဒနာတစ္ခုကိုခံစားရင္းေပါ့။
၂၀၀၇ခုႏွစ္တစ္ႏွစ္လံုးနီးပါးလည္းေကာင္းေကာင္းမက်န္းမာတာေၾကာင့္အၿပင္ေလာကဆိုတာ
ဘာမွန္းမသိေတာ့ေအာင္အဆက္အသြယ္ၿပတ္ခဲ့တယ္။
အဲဒီအခ်ိန္မွာကၽြန္မညီမကကၽြန္မကိုonlieမွာသူငယ္ခ်င္းရွာခိုင္းတယ္။ ကၽြန္မစိတ္ေၿပလက္ေပ်ာက္ၿဖစ္ေအာင္ေပါ့။
ကၽြန္မအတြက္ကအၿပင္ေလာကမွာလည္းသူငယ္ခ်င္းဆိုတာေ၀းကုန္ၾကၿပီေလ။
ဒါေပမယ့္လည္းကၽြန္မညီမေၿပာတာကိုကၽြန္မလက္မခံၿဖစ္ခဲ့ေသးဘူး။
ကၽြန္မအတြက္ကအိပ္ယာေပၚလွဲရင္းစာဖတ္ေနႏိုင္ရင္ၿပီးတာပဲဆိုၿပီးေနခဲ့ပါေသးတယ္။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မညီမကကၽြန္မစကားေၿပာေဖာ္ရေအာင္ဆိုၿပီးၿမန္မာသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ေတာ့ရွာပါလို့ထပ္ေၿပာလာၿပန္တာေၾကာင့္ေနာက္ဆံုးကၽြန္မလည္းဘာရယ္မဟုတ္၊ သူ့စကားကိုလက္ခံလုိက္မိတယ္။
ေၾသာ္..အဲဒီမွာကၽြန္မေၿပာရအံုးမယ္၊ကၽြန္မကစာအုပ္ေတြကိုခ်စ္သလို၊ေခြးေပါက္စေလးေတြ
ကိုလည္းခ်စ္တတ္ေသးတယ္ေလ။
ဒါေၾကာင့္ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေရြးတာကခ်စ္စရာေခြးေပါက္စေလးတင္ထားတဲ့account ပိုင္ရွင္ေပါ့။
သူနဲ့သိရတာကၽြန္မကံေကာင္းပါတယ္။
သူကစိတ္သေဘာထားၿပည့္၀တယ္။
ခင္မင္ခါစကတည္းကိုကရုိးရုိးသားသားနဲ့သူ့အေၾကာင္းေတြကိုကၽြန္မမေမးရပဲေၿပာၿပခဲ့တယ္။
သူကကိုးရီးယားႏိုင္ငံမွာအလုပ္လုပ္ေနတာေလ။တုိင္းရင္းသားတစ္ေယာက္ပါ။
သူ့မိသားစုကနယ္မွာေနတာ။သူအားလံုးကိုပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေၿပာၿပတယ္။ၾကြားၾကြား၀ါ၀ါလည္းမရွိဘူး။
ဆက္ဆံေရးလည္းေကာင္းတယ္။လူတိုင္းကိုအေကာင္းၿမင္၀ါဒနဲ့လည္းၾကည့္တတ္တယ္။
ဒါေၾကာင့္ကၽြန္မလည္းသူ့ကိုေတာ္ေတာ္ခင္သြားခဲ့မိတယ္။
ေနာက္ပိုင္းကၽြန္မအေၾကာင္းေလးေတြကိုလည္းကၽြန္မသူ့ကိုေၿပာၿပမိတယ္။
သူကလည္းကၽြန္မကိုေတာ္ေတာ္နားလည္းေပးပါတယ္။
ကၽြန္မစိတ္ဓါတ္မက်ဖို့လည္းအားေပးတယ္။
သူကကၽြန္မထက္အသက္ငယ္ေသးေပမယ့္ကၽြန္မထက္ရင့္က်က္တယ္။
ကၽြန္မတို့ႏွစ္ေယာက္ရင္းႏွီးတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြၿဖစ္လာခဲ့တယ္။
ကၽြန္မသူနဲ့ခင္ရတာကိုေပ်ာ္ရႊင္ပါတယ္။
ကၽြန္မစိတ္ခ်မ္းသာမွဳရတာေပါ့။
ခုေတာ့သူလည္းonline ကိုေတာ္ရုံေရာက္မလာႏိုင္ဘူးၿဖစ္ေနတယ္။
ေနာက္တစ္ဦးအေနနဲ့ကၽြန္မကိုယ္ပိုင္account ရလာခဲ့ခ်ိန္မွာေရြးၿခယ္မိတာပါ။
၂၀၀၈ခုႏွစ္မွာကၽြန္မရဲ့သူငယ္ခ်င္းတစ္ဦးေပါ့။
ကၽြန္မေရြးၿခယ္တဲ့သူေတြကကၽြန္မထက္အရမ္းငယ္တဲ့သူမၿဖစ္ေစရဘူး။
ကၽြန္မနဲ့အသက္သိပ္မကြာတဲ့သူမ်ဳိးေပါ့။
ကၽြန္မအေနနဲ့အလကားအက်ဳိးမရွိတဲ့စကားေတြေၿပာၿပီးအခ်ိန္ကုန္လည္းမခံႏိုင္လို့ပါ။
ငယ္ရြယ္တဲ့သူေတြက်ေတာ့ေလွ်ာက္ေမးၿမန္းတတ္ၾကတယ္ေလ။
ကၽြန္မညီမသူငယ္ခ်င္းေတြကိုၾကားသိရတာနဲ့တင္စိတ္ညစ္မိေနတာေလ။ ဟိုေမးဒီေမးဆိုတာမ်ဳိးကိုေပါ့။
ခုလည္းကၽြန္မေရြးတဲ့သူငယ္ခ်ငး္ကကၽြန္မအတြက္အေရြးမမွားဘူးလို့ဆိုရမယ္။
ဟုတ္ပါတယ္။သူကထိုင္၀မ္မွာေနတဲ့ၿမန္မာတစ္ေယာက္ပါပဲ။
သူ့မိသားစုကေတာ့ရန္ကုန္မွာေပါ့။
သူလည္းစိတ္ေကာင္းရွိၿပီး၊ၾကင္နာသနားတတ္တဲ့သူ၊လူမွဳဆက္ဆံေရးေကာင္းမြန္တဲ့သူ၊
ဗဟုသုတၾကြယ္၀တဲ့သူေလ။
သူနဲ့စကားေၿပာရတာကၽြန္မအတြက္အက်ဳိးမယုတ္ဘူး။အခ်ိန္ကုန္ရက်ဳိးနပ္တယ္။
ကၽြန္မသိခ်င္တဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကိုေၿပာၿပႏိုင္ခဲ့တယ္။ကၽြန္မေမးသမွ်ကိုလည္းစိတ္ရွည္ရွည္ေၿဖေပးတယ္။
တစ္ခါတစ္ခါသူနဲ့စကားေၿပာရင္တစ္နာရီခဲြ၊ႏွစ္နာရီေလာက္ၾကာသြားတတ္လို့သူ့ကိုအားနာမိတယ္။
သူတို့ကသူမ်ားတိုင္းၿပည္မွာတစ္ေနကုန္အလုပ္လုပ္ၾကရတာဆိုေတာ့နားခ်င္မွာေပါ့။
သူတို့မွာအိပ္ခ်ိန္ဆိုတာသိပ္ရွိမွာမဟုတ္ဘူးေလ။
ဒါေၾကာင့္သူနဲ့လည္းခဏခဏေတာ့မေၿပာၿဖစ္ပါဘူး။တစ္ပတ္ကိုတစ္ခါေလာက္ပါပဲ။
သူငယ္ခ်င္းဆိုတာလည္းအခ်င္းခ်င္းနားလည္ေပးရမယ္မဟုတ္လား။
ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ကၽြန္မအဖို့ကၽြန္မေရြးၿခယ္ခဲ့တဲ့ကၽြန္မရဲ့သူငယ္ခ်င္းသည္ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့
မိတ္ေဆြေကာင္း၊သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေတြပါပဲ။
ကၽြန္မသူတို့နဲ့သိရတာေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ပါတယ္။စိတ္ခ်မ္းသာမွဳရပါတယ္။
အနမ္း

0 ေယာက္ေဆြးေႏြးခ်က္: